Ofertas de empleo


Trabaja en acnur como captador de socios, tarragona

País España
Provincia Tarragona - Tarragona
Fecha límite Inscripción 09/12/2016
Categoría Fundraising
% de respuesta: 100,00%
Esta oportunidad ya se ha cubierto
Encuentra más ofertas de este tipo

Descripción

Descripción


Úneix-te al nostre equip de Tarragona per ajudar-nos a sensibilitzar la gent, perquè donin suport al treball en el terreny de l'ACNUR. El treball consisteix a parlar amb la gent al carrer, en zones cèntriques de la ciudat, sobre la nostra labor en l'ajuda d'emergència a tot el món, per tal de que es facin socis donants de l'organització. Oferim: Horaris flexibles (exàmens, pràctiques ...) Salari fix de 800 € bruts/mensual més incentius Bon ambient de treball Alta Seguretat Social. Contratació directa amb el Comitè espanyol de l'ACNUR. Possibilitat de promoció Campanyes d'estiu i mobilitat geogràfica per canvi de domicili.

Perfil/Requisitos


Busquem gent extravertit, amb capacitat de treball en equip, afany de superació, autonomia, moltíssima motivació i actitud positiva. Incorporació immediata IMPRESCINDIBLE: Motivació, actitud positiva e identificació amb els valors de l'ACNUR


Competencias Iniciativa y autonomía, Optimismo y entusiasmo, Organización y planificación, Trabajo en equipo
Nivel Empleado
Tipo de contrato Media jornada
Duración Indefinido
Salario Entre 12.000 y 18.000 € bruto/anual
Estudios mínimos Bachillerato
Experiencia mínima No requerida
Fecha de inicio 09/09/2016
Nº de vacantes 15
Al pulsar en "Me interesa esta oportunidad", podrás enviar tu candidatura a la organización que ha publicado esta oportunidad.

  • Nº de personas candidatas en esta oportunidad: 5

El nº de personas candidatas refleja el total de personas que han escrito a la organización, desde la primera publicación de la oportunidad, a excepción de quienes no ha aceptado la organización por no cumplir los requisitos especificados.


Esta oportunidad ya se ha cubierto
Encuentra más ofertas de este tipo