Objetivo
Busquem un/a expert/a en dinamització digital amb experiència en treball comunitari, treball en xarxa i l'ús social de les TIC.
L'entitat té com a objectiu el treball amb les persones per tal de promoure la inclusió social mitjançant l'ús de les tecnologies i les eines virtuals.
Oferim un contracte d'obra i servei a jornada sencera, la incorporació a un equip de dinamitzadors/ores i d'altres professions relacionades, treball amb un equip motivat i la possibilitat de posar en pràctica coneixements i experiència de dinamització.
Ens dirigim a persones que tinguin experiència en treball social, educatiu i comunitari, i que sàpiguen aprofitar les TIC com a eines de treball per la inclusió social; persones amb ganes de treballar en equip i en xarxa amb d'altres professionals i professions; amb molt bon domini de català escrit i parlat, i predisposició de viatjar per tot Catalunya.
Tasques
Suport i assessorament tecnopedagògic i metodològic en l'ús social de les TIC.
Suport en la redacció de projectes, informes i memòries sobre l'ús social de les TIC.
Seguiment presencial i a distància de la implementació de projectes, avaluació interna de projectes.
Treballar de forma col·laborativa amb els diferents agents dels projectes: tècnics de la Generalitat o de les administracions locals, entitats que gestionen projectes d'inclusió sociodigital, etc.
Perfil:
Requeriments
Experiència de treball amb persones i per la inclusió social i/o el desenvolupament comunitari.
Capacitat de treball en xarxa i col·laboració en equip amb d'altres professions.
Coneixements avançat de TIC; es valorarà especialment el coneixement d'eines multimèdia, de xarxes socials i web 2.0.
Usuari nivell avançat de sistemes operatius Windows i Linux i de programari lliure de productivitat (ofimàtica, tractament d'imatges, etc.)
Nocions bàsiques de maquinari i xarxes.
Capacitat de planificar, organitzar i filtrar tasques segons prioritats.
Capacitats socials nivell alt: empatia, avaluació constructiva, mediació en situació de conflictes, bona gestió del temps...
Carnet de conduir amb mínim 1 any d'antiguitat, predisposició de viatjar per tot Catalunya almenys 2 dies per setmana.
Es valorarà també
Experiència de treball o voluntariat en entitats sense ànim de lucre.
Experiència i/o formació en la gestió de projectes socials.
Experiència amb eines de documentació col·laborativa (Wikis) i l'explotació de dades (estadístiques).
Tipo de contrato:
Duración:
Sin especificar
Salario:
Entre 18.001 y 24.000 € bruto/anual
Experiencia mínima:
Fecha de inicio:
19/03/2012
Nº de vacantes:
1
Al pulsar en "Enviar interés", podrás enviar tu candidatura a la organización que ha publicado esta oportunidad.
Nº de personas candidatas en esta oportunidad:
1
El nº de personas candidatas refleja el total de personas que han escrito a la organización,
desde la primera publicación de la oportunidad, a excepción de quienes no ha aceptado
la organización por no cumplir los requisitos especificados.