Per a nous projectes degut al gran creixement que estem tenint, l'entitat necessita incorporar un/a coordinador/a per a gestionar l'equip del Servei d'Atenció Domiciliari. Haurà de realitzar la coordinació i planificació dels serveis dels usuaris/as i realitzar el suport als/les treballadors/es familiars i auxiliars de la llar.
Les funcions que s'han de realitzar són les següents:
-Realitzar coordinacions tant grupals com individuals amb les treballadores familiars i els auxiliars de geriatria en el domicili.
-Coordinació amb el Servei Social de les localitats corresponents ( Sant Andreu de la Barca )
-Relacionar-se amb la família de l'usuari i en el seu entorn social, per optenir el màxim d'informació possible.
-Realitzar visites domiciliàries per a presentar als usuaris la treballadora familiar i/o els auxiliars de neteja que efectuarà el servei, així com les visites de seguiment, urgència, valoració dels serveis prestats als usuaris.
-Emplenar i revisar el pacte de servei i el compliment de protocols i prestacions per a casa usuari, i la seva avaluació.
-Resolució d'incidències.
Perfil:
Imprescindible formació relacionada en l'àmbit social, Psicologia, Treball Social, Educació Social.
Imprescindible carnet de conduir.
Es valorarà tindre coneixaments del programa JANO.
Competencias:
Analizar y resolver problemas, Optimismo y entusiasmo, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipoNivel:
EmpleadoTipo de contrato:
Jornada completaDuración:
Sin especificarSalario:
Entre 12.000 y 18.000 € bruto/anualEstudios mínimos:
DiplomadoExperiencia mínima:
Al menos 1 añoFecha de inicio:
10/09/2018Nº de vacantes:
1Nº de personas candidatas en esta oportunidad: 88
El nº de personas candidatas refleja el total de personas que han escrito a la organización, desde la primera publicación de la oportunidad, a excepción de quienes no ha aceptado la organización por no cumplir los requisitos especificados.
Suscríbete a nuestra newsletter