Monitor/a d'atenció directa

País
España
Provincia
Barcelona - Barcelona
Fecha límite Inscripción
01/09/2026
Categoría
Atención Directa

Información de la ONG

FUNDACIÓ OSAS

Objetivo

Busquem un/a monitor/a motivat/da i amb experiència per a incorporar-se al nostre equip com a substitut/a per baixa mèdica. La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport i acompanyament a persones amb discapacitat intel·lectual en el seu desenvolupament personal i social, promovent la seva autonomia i benestar.



Funcions:



Planificar, organitzar i dinamitzar activitats d’ajustament personal i d’ocupació terapèutica adaptades a les necessitats i interessos de cada persona.



Donar suport en les activitats de la vida diària i en el desenvolupament d'habilitats socials.



Realitzar el seguiment individualitzat de cada persona usuària, participant en l'elaboració i implementació dels seus plans de suport individual.



Col·laborar amb l'equip multidisciplinari del centre en la coordinació i avaluació dels programes i activitats.



Mantenir una comunicació fluida i eficaç amb les famílies i altres agents implicats en el procés d'atenció.

Perfil:

Titulació en integració social o similar.



Experiència prèvia en treball amb persones amb discapacitat intel·lectual o interès en el sector.



Capacitat per treballar en equip i de manera autònoma.



Habilitats comunicatives i empatia.



Coneixements de les metodologies i eines d'intervenció social.


Competencias:

Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar”

Nivel:

Empleado

Tipo de contrato:

Jornada completa

Duración:

Indefinido

Salario:

Entre 12.000 y 18.000 € bruto/anual

Estudios mínimos:

Ciclo Formativo Superior

Experiencia mínima:

Al menos 1 año

Fecha de inicio:

15/06/2026

Nº de vacantes:

1
Al pulsar en "Enviar interés", podrás enviar tu candidatura a la organización que ha publicado esta oportunidad.

Nº de personas candidatas en esta oportunidad:   11

El nº de personas candidatas refleja el total de personas que han escrito a la organización, desde la primera publicación de la oportunidad, a excepción de quienes no ha aceptado la organización por no cumplir los requisitos especificados.

  

  

 

Con el apoyo de: 

No te pierdas nada

Suscríbete a nuestra newsletter