A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip!
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de genère.
A Doble Via estem buscant un/a tècnic/a de gestió de concerts i licitacions, amb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d’àrea i caps de departament s’encarregarà de la gestió administrativament de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
Les funcions principals seran:
- Elaboració i presentació de la documentació per a la consecució d’acreditacions de gestió de serveis del Departament de drets socials i el Departament de feminismes amb el suport de la direcció d'Àrea.
- Revisió de la cartera de serveis per tal de fer una prospecció de nous serveis a prestar i susceptibles d’acreditació amb el vistiplau de la direcció.
- Elaboració de projectes per a les provisions de servei que es convoquin i millora dels projectes actuals presentats a provisions anteriors.
- Cerca d’equipaments on ubicar els serveis de la provisió i gestió de l’acondicionament dels mateixos un cop atorgat el servei (obres, mobiliari, materials, etc.).
- Suport en la recerca d’equips pels serveis de nova obertura.
- Elaborar amb el responsable de qualitat i el suport de la directora d'Àrea el procediment i processos de qualitat dels nous serveis.
- Elaboració de projectes tècnics i altra documentació necessària per a licitacions.
- Recerca de licitacions alineades amb els objectius de l'Àrea.
- Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
- Seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa: pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.). Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos.
- Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
- Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
- Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica. Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin. Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per àrees.
Requisits:
- Grau en Ciències Socials i/o Ciències de l'Educació (Educació Social, Pedagogia, Treball Social, Sociologia, Antropologia o Psicopedagogia).
- Formacions d’especialització en l’àmbit de vulnerabilitat social, i/o en l’àmbit de les violències masclistes, el gènere i els feminismes.
- Experiència mínima de 2 anys en processos d’obertura de nous serveis, elaboració de projectes i propostes tècniques i processos de qualitat.
- Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.
- Nivell C de català.
Oferim:
- 30h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.
- Possibilitats d'1 dia de teletreball.
- Contracte indefinit.
- SBA: 24.677,80 € a jornada completa.
Perfil:
Requisits:
- Grau en Ciències Socials i/o Ciències de l'Educació (Educació Social, Pedagogia, Treball Social, Sociologia, Antropologia o Psicopedagogia).
- Formacions d’especialització en l’àmbit de vulnerabilitat social, i/o en l’àmbit de les violències masclistes, el gènere i els feminismes.
- Experiència mínima de 2 anys en processos d’obertura de nous serveis, elaboració de projectes i propostes tècniques i processos de qualitat.
- Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.
- Nivell C de català.
Competencias:
Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Organización y planificación, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Capacidad de NegociaciónNivel:
EspecialistaTipo de contrato:
Media jornadaDuración:
IndefinidoSalario:
Entre 24.001 y 30.000 € bruto/anualEstudios mínimos:
LicenciadoExperiencia mínima:
Al menos 2 añosFecha de inicio:
03/01/2025Nº de vacantes:
1Nº de personas candidatas en esta oportunidad: 5
El nº de personas candidatas refleja el total de personas que han escrito a la organización, desde la primera publicación de la oportunidad, a excepción de quienes no ha aceptado la organización por no cumplir los requisitos especificados.
Suscríbete a nuestra newsletter