Tècnico/a en atenció sociosanitària o treball familiar cmau- susti por vacaciones findes 30h/s

País
España
Provincia
Barcelona - Barcelona
Fecha límite Inscripción
31/08/2026
Categoría
Atención Directa

Información de la ONG

FSC Fundación Salud y Comunidad
Valoración
% de respuesta: 81,46% info

Esta oportunidad ya se ha cubierto.
Encuentra más ofertas de este tipo

Objetivo

Lloc de treball: Barcelona



Centre de treball : Centre Municipal d’Acolliment d’Urgència per Violència Masclista



Definició del lloc :




  • Servei d’Acollida d’Urgència per a dones i els seus fills i filles que viuen situacions de violència masclista.



Funcions i responsabilitats del lloc : Tècnica en atenció sociosanitària (o titulació anterior de Treball Familiar)




  • Portar la intendència del centre: organitzar i administrar el rober; controlar el menjar supervisat pel càtering; organitzar els torns del menjador i servir el menjar; controlar el rebost i la seva reposició; controlar la compra de productes d’higiene; controlar la farmaciola; definir els torns de bugaderia interna i controlar el seu funcionament; coordinar-se amb les empreses externes de manteniment del centre i avisar-les en cas d’avaria.

  • Acompanyar a les unitats noves a les seves habitacions i lliurar els productes d’higiene, roba d’habitació i bany.

  • Donar suport, si cal, a les tasques de la vida diària a les persones acollides amb discapacitat o amb limitacions per raó d’edat.

  • Assumir, en cas d’absència de l’auxiliar de neteja, la neteja en profunditat de les habitacions sempre que marxi una unitat familiar i s’ha d’efectuar un nou ingrés.

  • Supervisió de la medicació de les dones i els infants/adolescents.

  • Donar suport a les persones acollides per organitzar els quadres setmanals de tasques a la casa i oferir suport en hàbits relacionats amb la higiene o alimentació

  • Assistir a les reunions d’equip i a les supervisions

  • Observar a les unitats familiars en la quotidianitat i aportar la seva visió a les professionals referents del cas



Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions:




  • Acreditació cicle formatiu de grau mitjà definit con a Tècnica en atenció sociosanitària (o titulació anterior de Treball Familiar)



Habilitats , aptituds i actituds per al lloc de treball :




  • Capacitat de treball en equip

  • Capacitat organitzativa i de gestió del temps

  • Capacitat resolutiva

  • Empatia i gestió de crisi

  • Experiència en el treball amb dones, infants i adolescents



Altres requisits 




  •  Acreditar no tenir antecedents penals en relació a abusos sexuals cap a infants i adolescents



 



Tipus de contracte : Suplència vacances estiu torn cap de setmana



Jornada laboral: 30 hores setmanals



Horari/Torn: Dissabtes i diumenges de 8h a 22h i dilluns reunió d’equip telemàtica de 14h a 16h



Data d'incorporació:



Dels 8/8 al 6/9



Retribució i altres compensacions :




  • Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d’acció social amb infants, joves, famílies i d’altres en situació de risc, cicle continuat + plus de cap de setmana


Perfil:


  • Acreditació cicle formatiu de grau mitjà definit con a Tècnica en atenció sociosanitària (o titulació anterior de Treball Familiar)

  • Acreditar no tenir antecedents penals en relació a abusos sexuals cap a infants i adolescents


Competencias:

Iniciativa y autonomía, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar”, Capacidad de Negociación

Nivel:

Empleado

Tipo de contrato:

Media jornada

Duración:

Hasta 6 meses

Salario:

Entre 12.000 y 18.000 € bruto/anual

Estudios mínimos:

Formación Profesional Grado Superior

Experiencia mínima:

Al menos 1 año

Fecha de inicio:

14/07/2026

Nº de vacantes:

1
Al pulsar en "Enviar interés", podrás enviar tu candidatura a la organización que ha publicado esta oportunidad.

Nº de personas candidatas en esta oportunidad:   2

El nº de personas candidatas refleja el total de personas que han escrito a la organización, desde la primera publicación de la oportunidad, a excepción de quienes no ha aceptado la organización por no cumplir los requisitos especificados.

Esta oportunidad ya se ha cubierto
Encuentra más ofertas de este tipo

  

  

 

Con el apoyo de: 

No te pierdas nada

Suscríbete a nuestra newsletter