Perfil:
Els nostres voluntaris són persones motivades, dinàmiques i amb sensibilitat envers les persones en risc d'exclusió social i mostren empatia cap a la diversitat cultural dels nostres usuaris. Als voluntaris que col·laboren amb nosaltres en l'àmbit del Reforç Escolar els agrada treballar amb joves i infants i tenen les qualitats que ha de tenir tot bon professor: ganes d'ensenyar, cordialitat, entusiasme, creativitat, paciència i assertivitat, a més de coneixements d'ensenyament de primària i/o ESO.Adecuado para:
AdultosSubcategorías:
Actividades de formación/educaciónAficiones/pasiones:
EnseñarCompetencias que adquirirá el voluntario
Analizar y resolver problemas, Optimismo y entusiasmo, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipoMunicipio:
BarcelonaTipo:
Continua :esta oportunidad requiere de un compromiso continuadoDedicación:
Entre 4 y 16 horas mensuales. Lunes ,Martes.Vacantes:
5Fecha límite de inscripción:
17/05/2024Nº de personas candidatas en esta oportunidad: 0
El nº de personas candidatas refleja el total de personas que han escrito a la organización, desde la primera publicación de la oportunidad, a excepción de quienes no ha aceptado la organización por no cumplir los requisitos especificados.
PUBLICIDAD
Suscríbete a nuestra newsletter